Eesti HNS 24/7
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mappe saab ju ise teha!

Go down

Mappe saab ju ise teha! Empty Mappe saab ju ise teha!

Postitamine  Pro Pl0x? | iMesh' Laup Apr 30, 2011 6:34 pm

#1 (Start) Mapping Pack (by raver) Selle saad http://xtreme-jumps.eu/download.php?view.562.Jah, sa pead ennast kasutajaks tegema et seda alla laadida, ei hakka seda kuskile uploadima ka kuna need kaovad paari päevaga niikuinii ära. See pack siis sisaldab tähtsamaid asju mida sul vaja läheb (mõned on kindlasti ka mida sul veel niipea vaja ei lähe). Soovitan siis teha kas C:/ kettale või desktopile kaust nimega MAPPING, või pane nimeks mis ise tahad, minul on näiteks selle sama nimega kaust desktopil. Extracti kõik see downloaded stuff sinna samma Mapping kausta, ja kui valmis, siis võime edasi minna.
#2 (Installing Hammer 3.4) Ainuke asi mida sa nende keeruliste kaustade seast ära tunned on kindlasti Hammer 3.5, ning see ongi esimene kaust millega me pihta hakkame. Ava see kaust. Seal sees peaks olema hammer_v34, hammer_v35 ja .txt file nimega install. Ütlen kohe alguses ära et kustuta see hammer_v35 ära. Seejärel doubleclick hammer_v34'l. Ma arvan et sa oskad ise ka installida, seega ei hakka pilte lisama. Kui see valmis asume installima VHE 3.5 Smile
#3 (Installing hammer 3.5 beta for hammer 3.4) -link:http://games.softpedia.com/get/Tools/Valve-Hammer-Editor.shtml. Nii, nüüd peaks sul olema downloaditud siuke fail nagu hammer.exe, jeap, extracti see oma Valve Hammer Editor kausta (minul on see C:\Program Files\Valve Hammer Editor ), kindlasti tuleb sulle ette aken mis küsib kas asendan faili hammer.exe hammer.exega ?, pane YES. Ja nüüd ongi kõige uuem versioon Half Life 1 mootorile mappide tegemise programmist sul olemas Smile
#4 (Right configuration set-up) Nii, nüüd mine VHE kausta, paremklikk sellel samal hammer.exe'l mille sa just downloadisid, sealt copy see hammer.exe, ning paste see enda Mapping kausta. Mapping kaustas oleva hammer.exe nimi muuda ära, pane selleks Valve Hammer Editor. Ja nüüd pidulik hetk, ava Valve Hammer Editor Smile Alguses peaks ta viskama siis sulle siukse akna ette (tõlgitud) Et kas soovid muuta Hammeri seadeid ? Vahet pole kas paned NO või YES, optionsite akna viskab ta sul niivõinaa ette. Nii, ülevalt menüüst vali 2D views, nüüd üks screenshot õigetest settingutest (punaseid kaste ära puutu) http://www.egir.dk/vhe_config5.png. Kui kõik tehtud, siis vali ülevalt Game Configurations. Esimese kasti paremas ääres on nupp Edit vajuta seda, sealt Add, ning siis https://2img.net/r/ihimizer/img209/9585/hammertut1je2.jpg Vajuta ok, ja sulge ma arvan et sa saad 100% sellest aru mida ma siia kirjutan. Game Executable Directory - kausta. Nüüd Build Programs, üleval peaks sul Configurationiks olema Counter-Strike, kui ei ole, siis vajuta alt OK nuppu, sulge hammer, võta hammer uuesti lahti ja ava Options, siis peaks see sul seal kindlasti olema. Game Executable alla läheb Steam, mul: C:\Program Files\Steam\Steam.exe, Järgmisesse kasti läheb hlcsg.exe, selle leiad enda Mapping kaustas olevast ZHLT COMPILE TOOLS kaustast, nagu sa näed siis järgmised 3 kasti on peaaegu sama nimega, ainult et esimesed sõnad erinevad (BPS, VIS, RAD). Need 3 programmi asuvad kõik seal samas kaustas kus suu hlcsg.exe 'gi. Niiet siin pole vist vaja midagi seletada. Viimane kaust, sinna pane oma maps kaust (cstrike/maps). Woho, peaaegu lõpetatud, nüüd on vaja lisada ainult textuurid. Nii, vajuta OK nuppu et saaksid downloadida kuulsa HALFLIFE.wad'i. kui see ei tööta, siis tõmba see. Extracti see siis sinu cstrike kausta, kuna muidu viskab ta sulle erroreid ette, et couldn't open wadname.wad kui wadfailid on kuskile mujale pantud. Update #1.2 - Settingute muutmine ja peale seda ei pea sa enam .wad faile cstrike kausta panema! Võid ka extractida selle Valve Hammer Editor kausta, Mapping kausta, või tee Valve Hammer Editor kausta kaust nimega WADfiles (vähemalt mul on nii) ja extracti see fail sinna. Nüüd mine tagasi Hammerisse, vajuta nuppu ADD Wad, otsi üles halflife.wad, open, ja siis kõik Smile Vajuta lõpetuseks veel OK nuppu. Nüüd on sul kõik tehtud selleks et alustada mappide tegemist. Credits to Egir, cause i took some tips and 1 picture from his tutorial Smile Sellelt lingilt leiad siis kõik et teha oma esimene map. Ei, see ei pea olema midagi sellist nagu de_dust2 või veelgi parem. Minu esimene map oli suur ruum, kus oli CT ja TERRO spawnpoint ja light entity. Niiet, edu. Ahah, parem seletan veel ära mida teevad need paremas ääres olevad nupud/toolsid.
Seadistamisel aitab akki see:https://2img.net/h/oi35.tinypic.com/24feg5y.jpg


Selection Tool - Nii, nagu te juba egir.dk'st lugesite, siis teate mis need 4 kasti seal keskel tähendavad. Ülevalt vasakul 3D vaade, selle kõrval pealtvaade, pealtvaate all on küljevaade ja küljevaatest vasakule on eesvaade. Ma valisin siis Selection Tooli, ja 3D vaates vajuasin ühele objektile, nagu näete läks see punaseks IGAS vaates, et sul oleks kergem orienteeruda. Nagu sa näed on seal valged jooned ja nende otsas suured valged täpid, nende abil saan muuta objekti kõrgust, laiust ja pikkust /!\2D VAADETES/!\, 3D vaates näen ma mida ma teinud siis olen. Sellega muidugi ei pea kõike suurendama, sellega saad ka muuda objekti asukohta ja kindlasti ka palju asju veel. Kõik ma ära ei jõua seletada, eks mine ja proovi ise.
Camera Tool - See on väga vajalik tool. Sellega liigud sa ringi 3D vaates. Enne Camera Tooli on muidu veel üks tool, aga see on 100% pointless, seda sul ei lähe kunagi vaja (ainult siis läheb mui sul wheeli pole hiirel). Vajuta Camera Toolile, seejärel 3D vaatele, vajuta vasakclicki ja hoia peal, nagu sa nägid, kursor muutus ristikeseks. Nüüd hoia vasakclicki peal, ja liigu 3D vaates ringi nagu csis ! (a; s; d; w).

Entity Tool - Üks võimsamaid toole hammeris. Sellega lisad sa valgustuse, spawnpointid, lisad modeleid, spritesi, effekte ja palju muud. Sul on pikk menüü igasuguseid valikuid seal. Nii, esiteks vali siis Entity Tool, tee 1 click 2D vaates suvalisele kohale, nüüd ilmus sulle kõikidesse 2D vaadetesse roheline kast ja selle ümber rohelised jooned. Vajuta ühest 2D vaates rohelisele kastikesele, hoia vasakclicki peal ja saad seda liigutada Smile liiguta see endale sobivasse kohta, nin seejärel vajuta ENTER või paremclick kastikesel ja sealt Create Object. Nüüd otsi 3D vaates üles lambipirn (see muutus selliseks peale seda kui sa vajutasid Enter või valisid Create Object) kasutades Camera Tooli. Sul peaks seal olema midagi sellist: -link-. Nagu sa näed, on seal "lambipirn", vajuta 3D vaates sellele, niiet selle ääred muutuksid punaseks (Samuti muutub see ka 2D vaadetes punaseks), ning vajuta ALT+ENTER, siis peaks ette tulema samasugune menüü nagu pildil paremas ääres, vali endale sobiv asi välja, ja lihtsalt sulge aken Smile Egir.dk, taaskord saad lugeda palju nende samuste "Entityde" kohta.

Block Tool - See on arvatavasti esimene tool mida sa kasutama hakkad. Lihtsalt vajuta sellelel, tee 2D vaates kastike (hoides vasakclicki peal), ja muuda selle pikkust/suurust/laiust teistes 2D vaadetes, kui kõik on korrektne, lihtsalt ENTER või siis Create Object. Seejärel oleks tore kui sa sätiks oma kaamera 3D vaates selle nurga alla et sa näed tervet kasti mida sa tegid ja ka veidike osa mida sa tegema hakkad. Päris lihtne tool või mis, eh ?

Texture Application - Nii, sellega saad siis muuta tekstuuri asukohta objektil/muuta tekstuuri objektil või mis iganes. Selleks pead sa clickima Texture application toolile, valima objecti FACE (aka külje) ehk siis pead sellele vajutama, siis läheb see vajutatud face punaseks, seejärel saad muuta selle asukohta üleval olevate X/Y ja Raotation abil, muidugi on ka all tähed, neid on sul kergem kasutada, kuna see automaatselt sätib sul korda üleval olevad arusaamatud toolsid. Veits halb kvaliteet pildil, aga mina vajutasin T tähte, ja see alumine tume äär läks siis alla, ja telliskiviosa jäi ülespoole, kui sa clickid igale facele ruumi sees ja vajutad T siis lähevad nad kõik samasugusteks nagu see mille ma hetkel ära muutsin. -link- -link- Kuid paremal pool on ju teine tekstuur (all pole tumedat äärt), kuidas ma selle sain ? Vajutasin facele, seejärel browse nupule, valisin teise tekstuuri, doubleclick valitud tekstuuril, ning seejärel apply.

Current Texture Apllier & Decals Apllier -. Nii, esimesel pildil olen ma valinud paremas ääres oleva texturebrowseriga teise tekstuuri, seejärel vajutanud 3D vaates seinale, ning siis Apply Current Texture Toolsile, nagu näha, siis TERVE sein (6 faces) on nüüd kaetud teise tekstuuriga. Teine pilt, ma valisin siis decal tekstuuri, seejärel paremalt äärest Apply Decals Toolsi, vajutanud 3D vaates lihtsalt vasakclickiga põrandale ja ongi olemas, mängus on ta muidugi ilma valgete äärtega ja punast värvi.

Clipping Tool & Vertex Tool - Esimesel pildil on Clipping Tool. Kõigepealt pead sa valima Selection Tooliga objekti mida tahad lõigata, seejärel muutub valitud objekt punaseks, siis vajutad Clipping Toolile, ja sirged jooned 2D vaadetelt kaovad ära, tulevad siuksed täpid vms. Nüüd vali üks 2D vaadetest, tõmba joon sinna ja voila. saad muuta mõlemast otsast seda. Punane osa on see mis välja lõigatakse peale ENTERI vajutamist, valge on see mis alles jääb. Muidugi vajutades veel korra Clipping Toolile muutuvad mõlemad pooled Valgeks, võiks siis muutub see osa valgeks mis ennem oli punanen ja vastupidi, seega saad sa muuta seda mode, kumba poole ta välja lõikab jne. (NB! Kui sa valid selle mode et mõlemad osad on valged, siis peale ENTERI vajutamist on objekt lõigatud pooleks, kuid midagi pole ära kustutatud, seda kasutades on hea nt akna või ukseava teha). Teine pilt, Vertex Tool. Vali objekt 3D vaates, vajuta Vertex Toolile, ja muuda valgete täpkeste abil selle kuju :p Punased jooned 3D vaatel on samad mis punased selle kõrval, niiet sa näed kuidas sa muudad objekti. Ja kui tahad salvestada muudetud objekti siis lihtsalt vajuta Selection Toolile, ja valitud objekt pole enam punanen ja sein on muudetud. Samuti saad ka Vertex Toolis muuta mode, eks uuri ise järgi. PS! Valgete täppide abil liigutad ühte osa, kollaste abil tervet seina pmst.

Rohkem infot mappimise kohta v6ta yhendust msn:rail.kuusik@mail.ee
Jah ma tunnistan et ma copysin selle yhest teisest Cs kodukalt kuhu olin sama jutu
kirjutanud,kuid proovisin enam vahem ara fixida m6ned probleemid mis eelnevalt olin valesti 6petuses teinud.

Pro Pl0x? | iMesh'

Postituste arv : 6
Join date : 15/03/2011

Tagasi üles Go down

Tagasi üles


 
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele